.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراخوان همایش قدردانی از چهره های ماندگار سوادکوه

اگر در گوشه گوشه این شهرستان ، محرومیت و بی توجهی تاب و توانی نگذاشته است و مردمانش در تونل های ذعال سنگ و معادن فلورین ( در حال حاضر این معادن هم که تنها امید مردم منطقه برای کسب شغل بود به حال تعطیلی کامل در آمدند ) ، نفس هایشان دیگر عطر بوی بهار نارنج را متوجه نمی شود ، با این حال همگان عشق سواد کوه را در دل و جان می پرورانند و به فرزندان خود می آموزند که با این عشق زندگی کنید و در هر دیار و در هر مکانی که خدمت می کنید با افتخار ، خود و هویت خود را از آن این دیار بدانید و عشق به سوادکوه مرهم دردتان در هنگام بدرود از این جهان باشد .
بر همین اساس وبلاگ توتندی در نظر دارد مراسمی را به عنوان قدر دانی از چهره های ماندگار سوادکوه در اردیبهشت ماه سال ۸۸ در شهر زیراب برگزار کند لذا از تمامی سوادکوهیان علاقه مند درخواست می کند نسبت به معرفی چهره های ماندگار سوادکوه که در ایران یا اقصی نقاط جهان جضور دارند در بخش نظرات اقدام نمایند و ایده های خود جهت برگزاری بهتر این مراسم را با ما در میان بگذارند.
کسانی که مایل به همکاری در برگزاری با شکوه تر این مراسم می باشند خواهشمندیم شماره تماس و مشخصات خود را در بخش نظرات خصوصی این مطلب قرار دهند .

سرزمین من ، دیار خاموش است . همان گمشده ی زندگی ماشینی که به اندازه تاریخ ، قدمت دارد .
سرزمینی که زبان سجاده برگزیده و شکر خداوند ، دروازه ورود آنها به زمین های پر برکت الهی است . مردان و زنان این دیار دوشادوش یکدیگر و با پاهای برهنه ، زمین های شالیزار را جان می بخشند و یا در پی گوسفندان خود کوه ها و صخره ها را در می نوردند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.169 seconds.